Photo Booth Pro med All Inclusive nr1

3,200 kr / dygn

Att hyra ett ”Photo Booth” till ditt evenemang ska vara enkelt och smidigt. Därför har vi utformat denna paketering så att ni kan koncentrera er på annat. Vi tar hand om hela ”Photo Booth” upplevelsen.

Detta ”Photo Booth” paket består av:
• Stabilt och robust stativ samt hållare av surfplatta.

• Stor surfplatta (12.9) med inbyggd kamera (7MP).
• Professionell fotolampa.
• Programvara för bästa ”Photo Booth” upplevelsen för dina gäster.
• Skrivare som skriver ut fotoremsor i storleken 5x15cm. (1000st fotoremsor ingår). Varje utskrift tar ca 8 sec, vilket är väldigt snabbt.
• Design av unik fotoremsa med budskap som ni väljer.
• Transport inom Stockholm. Lämning och hämtning på önskad tid.
• Installation samt konfigurering av ”Photo Booth” på plats hos er.
• Efter ert evenemang skickas alla bilder tagna med vårt Photo Booth till er digitalt.

Bokningsförfrågan

 

Kort reklamfilm på Engelska:

 


Enklast, tänkbara festnöje ger minnen för livet.
Det finns ett sätt att bygga upp en skön, underhållande stämning bland dina gäster vid en bröllopsfest, ett event, ett födelsedagsparty eller vilken annan typ av fest som helst.

Vi erbjuder ett säkert partytrick som blir något alldeles extra bland dina gäster. Tricket kallas Photo Booth, eller på svenska, ett fotobås.
Här kan gästerna fotografera sig själva, en och en eller flera i grupp. Ett trevligt sätt att locka fram både skratt och glädjetårar. En aktivitet som höjer temperaturen på festfolket och ger minnen för lång tid framåt.

Många kallar det selfies – vi kallar det ”festies”.


Vi tar hand om hela paketet
Det bästa av allt är att vi tar hand om hela upplevelsen: transport, installation på plats hos er och hämtning dagen efter festen.
Själva fotograferingen är enkel att hantera. Du trycker på en bildskärm och efter några sekunder tas tre bilder som skrivs ut på en bildremsa inom 10 sekunder.

Bilderna skickas digitalt via sms eller epost. Du kan även välja att få bilden utskriven på plats med den medföljande proffsskrivaren. Utskriften tar cirka 10 sekunder och gästen får två fotoremsor i storlek 5×15 cm.


Denna ”Photo Booth” lösning består av:
Stabilt och robust stativ samt hållare av surfplatta.
Stor surfplatta (12.9) med inbyggd kamera (7MP).
Professionell fotolampa.
Programvara för bästa ”Photo Booth” upplevelsen för dina gäster.
Skrivare som skriver ut fotoremsor i storleken 5x15cm. (1000st fotoremsor ingår). Varje utskrift tar ca 8 sec, vilket är väldigt snabbt.
Design av unik fotoremsa med budskap som ni väljer.
Transport inom Stockholm. Lämning och hämtning på önskad tid.
Installation samt konfigurering av ”Photo Booth” på plats hos er.
Efter ert evenemang skickas alla bilder tagna med vårt Photo Booth till er digitalt.


Programvaran:
Programvaran är busenkel att förstå och hantera.
Tar 3st stillbilder med 3 sec intervaller.
Delning via SMS, epost eller utskrift direkt.
Fotogalleri


Användningsområde:
Fest
Bröllop
Företagsfest
Möhippor/Svensexor
Baby showers


Instagram:
Kolla in vårt Instagramkonto efter tidigare gjorda kunduppdrag. Här kan du samtidigt få inspiration att själv välja något ur vårt spännande sortiment. Vi sätter inga gränser för hur starka upplevelser, motivation och galna upptåg vi kan erbjuda. Valet är ditt och räkna med att alla vänner och kollegor du vill dela dina upplevelser med, kommer att minnas detta lång tid framöver. Vi heter @irent.se på instagram.


Övriga rekommendationer kring hyran:
Vi rekommenderar att en person finns tillgänglig på plats för att hjälpa till och assistera besökarna. Även bra att ha en dedikerad plats för Photo Booth med en back drop/bakgrund. Ordna gärna också lite kul rekvisita till era gäster. Ett eluttag måste finnas nära på plats.


Tilläggstjänst:
För er som önskar assistans med fotobåset erbjuder vi personal på plats i 4 timmar. Personalen hjälper gästerna på plats om det skulle behövas. Kostnad för detta är 1500 kr och betalas utöver hyran.


Rabattkod:
Använd koden röd-katt-11x så får du lite rabatt på din hyra via hygglo.


Transport:
Transport inom Stockholm innerstad ingår i denna hyra. För leverans utanför Stockholm tillkommer en kostnad på 100kr per mil. Vi utgår alltid från Stockholm.


Hyreskostnad:
3200 kr för ett evenemang.


Företag och fakturering:
Vi erbjuder 10 dagars faktura till företags kunder. Moms tillkommer på priserna ovan vid fakturering till företag.


Omdömen:
För oss är det avgörande att ha nöjda kunder och vi arbetar ständigt med att förbättra vår service och våra produkter. Läs fler av våra omdömen på Google, Hygglo samt FaceBook.

Läs mer än 200+ omdömen

Varför iRent.se
Varför ni ska anlita iRent.se som leverantör av ”Photo Booth” till er tillställning.

√ Vi gör alltid vårt bästa för att överträffa kundens förväntan med våra produkter och tjänster.
√ Vi har mycket erfarenhet av events och underhållnings tjänster.
√ Vi levererar alltid kvalitet till ett väldigt rimligt pris.
√ Vi är flexibla och sätter alltid kunden i fokus.
√ Vi ser er tillställning som vår egna.


Varmt välkommen med din bokning.