Photo Booth Pro utan skrivare

2,600 kr / Hyra

Att hyra ett ”Photo Booth” till din tillställning ska vara tryggt, enkelt och smidigt.

När du väljer detta paket så ingår följande:

  • Stor och tydlig pekskärm (12.9″) för att starta igång fotograferingen.
  • Kamera som levererar bra kvalitet på bilderna.
  • Professionell fotolampa som hjälper till med fantastiskt fina bilder.
  • Design av unik fotoremsa med ett budskap som ni själva väljer.
  • Dela bilder via SMS och mail.
  • Transport och installation inom Stockholms tullar ingår. Lämning mellan 15:00-17:30 och hämtning senast 24:00. Går att förlänga hämtningen mot extra avgift. Självklart levererar vi även utan för Stockholm mot avgift. Det går även bra att hämta själv hos oss i Solna. Mer info finns nedan.
  • Efter ert evenemang skickas alla bilder tagna med vårt Photo Booth till er digitalt via mejl.
  • Betalning mot faktura efter din tillställning.
  • Telefonsupport tillgänglig under hela hyresperioden.

Tryggt, enkelt och smidigt.

Pris : 2600 kr / tillställning

Bokningsförfrågan
Kategori:

Reklamfilm

Enklast, tänkbara festnöje ger minnen för livet

Det finns ett sätt att bygga upp en skön, underhållande stämning bland dina gäster vid en bröllopsfest, ett event, ett födelsedagsfirande eller vilken annan typ av tillställning som helst.

Vi erbjuder ett säkert partytrick som blir något alldeles extra bland dina gäster. Tricket kallas Photo Booth, eller på svenska, ett fotobås.

Här kan gästerna fotografera sig själva, en och en eller flera i grupp. Ett trevligt sätt att locka fram både skratt och glädjetårar. En aktivitet som höjer temperaturen på festfolket och ger minnen för lång tid framåt.

Många kallar det selfies – vi kallar det ”festies”.

Detta ingår

När du väljer detta paket så ingår följande:

  • Stor och tydlig pekskärm (12.9″) för att starta igång fotograferingen.
  • Kamera som levererar bra kvalitet på bilderna.
  • Professionell fotolampa som hjälper till med fantastiskt fina bilder.
  • Design av unik fotoremsa med ett budskap som ni själva väljer.
  • Dela bilder via SMS och mail.
  • Transport och installation inom Stockholms tullar ingår. Lämning mellan 15:00-17:30 och hämtning senast 24:00. Går att förlänga hämtningen mot extra avgift. Självklart levererar vi även utan för Stockholm mot avgift. Mer info finns nedan.
  • Efter ert evenemang skickas alla bilder tagna med vårt Photo Booth till er digitalt via mejl.
  • Betalning mot faktura efter din tillställning.
  • Telefonsupport tillgänglig under hela hyresperioden

Tryggt, enkelt och smidigt.

Fotograferingen STEG-FÖR-STEG:

Programvaran är busenkel att förstå och hantera. Så här går en fotografering till:

  1. Tryck på pekskärmen för att starta fotograferingen.
  2. Det tas 3 bilder med 3 sec intervall mellan varje bild.
  3. Efter fotograferingen ser du fotoremsan på skärmen med dina 3 tagna bilder.
  4. Nu har du möjlighet att dela fotoremsan eller att ta om bilderna om du vill.
  5. Du kan dela fotoremsan SMS, eller mail.
  6. Klart.

Efter tillställningens slut så kommer vi skicka alla bilder tagna på er tillställning till den som beställt våran tjänst. Detta sker digitalt via mail.

FOTOREMSAN

En av dom viktigaste delarna i en ”Photo Booth” upplevelse är fotoremsan. Det är den gästen skriver ut och får med sig som minne från tillställningen. När du hyr Photo Booth från iRent.se så ingår alltid en unik design på din fotoremsa. Vi designar den enligt dina önskemål. Välj färg, text, bild, logga, QR kod, eller något annat som du önskar ska vara med. Vi löser det mesta och blir nöjda när du känner dig nöjd. Vi börjar alltid med ett utkast som vi sedan spinner vidare på.

Fotoremsan är i storleken 15×5 cm. Det går att dela fotoremsan via SMS eller mejl.

Nedan finns lite exempel på fotoremsor från tidigare kunduppdrag. Men vi har många fler exempel på vårt instagram konto. På instagram heter vi @irent.se

Photo Booth fotoremsor

Transport

Transport inom Stockholms tullar ingår i detta paket. För leverans utanför Stockholm tullar tillkommer en startkostnad på 500 kr + 100 kr per mil. Vi utgår alltid från Stockholms innerstad.

Kostnads exempel för lämning, installation samt hämtning totalt:

Kista: ca 900 kr
Södertälje: ca 1500 kr
Uppsala: ca 1900 kr
Västerås: ca 2500 kr

Vi återkommer alltid med en offert innan bokning med exakta kostnaden.

Användningsområde

Fest
Bröllop
Företagsfest
Möhippor/Svensexor
Baby showers

INSTAGRAM

På vårt Instagramkonto ”irent.se” kan du se vad som händer på våra uppdrag. Här kan du samtidigt få inspiration från tidigare kunduppdrag och själv välja något ur vårt spännande sortiment. Vi sätter inga gränser för hur starka upplevelser, motivation och galna upptåg vi kan erbjuda. Valet är ditt och räkna med att alla vänner och kollegor du vill dela dina upplevelser med, kommer att minnas detta lång tid framöver.

Se några av våra Instagram inlägg här nedan.

iRent.se Branding

Alla våra fotoremsor är brandade med ”iRent.se” i något av hörnen på fotoremsan. Detta går att ta bort mot en avgift på 1500 kr.

Tilläggstjänst

För er som önskar assistans med fotobåset erbjuder vi personal på plats i 4 timmar. Personalen hjälper gästerna på plats om det skulle behövas. Kostnad för detta är 2000 kr och betalas utöver hyran.

Övriga rekommendationer kring hyran

Vi rekommenderar att en person finns tillgänglig på plats för att hjälpa till och assistera besökarna. Även bra att ha en dedikerad plats för Photo Booth med en back drop/bakgrund. Ordna gärna också lite kul rekvisita till era gäster. Ett eluttag måste finnas nära på plats.

Hyreskostnad

2600 kr för en tillställning Utrustningen lämnas mellan 15:00-17:30. Utrustningen hämtas senast 00:00. Önskar ni längre tid för hämning tillkommer en extra kostnad på 500 kr per timme efter 00:00. Vi kan även lösa andra önskemål om så önskas. Bara att ta det vid bokningstillfället.

Betalning

Vi fakturerar alltid kostnaden efter er tillställning.

Privat : 10 dagars faktura eller betalning med Swish.

Företag : 20 dagars faktura eller betalning med Swish. Moms tillkommer på priserna ovan vid fakturering till företag.

Vad tycker kunderna?

För oss är det avgörande att ha nöjda kunder och vi arbetar ständigt med att förbättra vår service och våra produkter. Bra Google omdömen är ett kvitto för oss och visar att vi är på rätt väg och gör ett bra jobb. Vi ser ert uppdrag som vårt eget och gör vårt bästa för att överträffa era förväntningar.

Bokningsförfrågan

För att kunna ge bästa möjliga service ber vi dig fylla i dina uppgifter så återkommer vi snarast på din bokningsförfrågan.

    Varför iRent.se

    Varför ni ska anlita iRent.se som leverantör av ”Photo Booth” till er tillställning.

    √ Vi gör alltid vårt bästa för att överträffa kundens förväntan med våra produkter och tjänster.
    √ Vi har mycket erfarenhet av events och underhållnings tjänster.
    √ Vi levererar alltid kvalitet till ett väldigt rimligt pris.
    √ Vi är flexibla och sätter alltid kunden i fokus.
    √ Vi ser er tillställning som vår egna.


    Varmt välkommen med din bokning.